Tuesday, May 17, 2011

Awas : jangan muntah

syarat syarat sebelum baca : 
1 : standbuy PLASTIC bag
2 : jangan mengutuk
3 : jangan copycat
4 : jangan muntah

a - aku melihat diluar tingkap dan merasakan kau sentiasa berada diluar merenungku di pagi yang indah membawa seribu senyuman darimu dan memberi erti padaku

m - melaka tempat lahirmu tempat persinggahanku tempat yang akan menjadikan pertemuan pertama kita dan  tempat bermulanya kisah cinta antara kau dan aku dan tempat yang tiada nokhtah untuk kita

i - indah nian perasaan dan kita lalui degan membawa seribu erti yang kekal dan berpanjangan dan aku rasakan ia hanya bila bersama kau,dan hanya kau dapat merasainya bila kau bersama aku

r - rindu yang teramat mendalam aku hadiahkah padamu di setiap hari hari ku degan penuh rasa kesyukuran kepada tuhan yg memberikan ku perasaan indah ini

u - ungkapan yang tulus dari bibirmu , menggambarkan bertapa sucinya hatimu menyayangilku dengan sepenuh hatimu

L - langkah demi langkah , masa berlalu degan bergitu pantas sehinggakan  aku tidak mengedari tentang kemesraan dan kebahagiaan yang kau lemparkan dan berikan padaku sekian lama

s - sayang , hanya kau dihatiku ,tiada yang kedua dan jangan lah kau merasakan bosan dan ketawa sehingga mengeluarkan air mata apabila membaca semua ini kerana aku hanya seorg yang lemah dan tak pandai menyucapkan kata2 yg boleh meyakinkan kau tentang perasaanku

y - ya... kau amat bererti dan bermakna bagi aku , aku amat besyukur tuhan anugerahkan kau untuk aku

a - andai kau merasakan kebahagiaan bersama ku ini hanyalah seperti mimpi di dalam  tidurmu , bukalah mata mu yakinlah dan aku akan berada didalam pangkuanmu sayangku

f - fantasi cinta yang tidak akan lupus dan akan selalu bermain di hatiku,  di fikiranku, rohani ku bila bersama degan mu , hanya untukmu

i - inikah yang dinamakan cinta ? atau hanya kebahagiaan yang sementara tapi tidak yang aku rasakan ,  aku mengharapkan jodoh kita berpanjangan degan limpah keberkatan-nya

q - quotes of love ku berikan padamu dan ingin ku akhiri degan aku mengharapkan kau selalu dekat degan ku , aku hanyalah seorg yang memrlukan simpati darimu wahai kekasihku 


-a m i r u l   s y a f i q -


mcm mana aku dapat idea ni ?
a : bosan tengok tingkap lah
m : melaka ? tiba tiba terdetik
i : jiwang == 
r : aku naik geli baca
u : mulut aku ternganga
l : mcm mana boleh tulis sampai mcm ni
s : haha ! haha ! haha ! sumpah lawak
y : ya ,aku dah tak de idea act
a : berapa kali delete nak bg betul ayat2 ni semua
f : fantasia bulan madu *search
i : sumpah susah nak fikir
q : lagi lah susah , nak cari huruf q , org putih aku tibai ! haha !

GAJET GAJET :)