Thursday, March 17, 2011

n e w e s t

aku dapat rasakan muka dia hensome HAHA
pink for her
blue for him
okay sekarang aku nak cerita pasal perempuan harap laki laki yang baca post ni lepas baca ni mesti terfikir something dan korang akan faham kenapa seseorg permpuan tu buat mcm tu, atau sebab apa dia buat mcm tu 


"bie you jgan wall degan org lain " 


bagi aku permpuan yang cakap mcm ni mestilah dia sayang bf dia , tak nak bf dia syg atau terpikat degan org lain come on la , dey kau kena lah yakin sikit ! klau kau yakin dia syg kau buat apa nak larang dia wall degan permpuan lain ye idok dia compem rimas degan kau ,tp  tu memang betul lah , tapi kan , bg aku lah kalau tak boleh wall jgan la buat acc facebook , kan ?? kalau aku aku bg jee nak wall2 ni semua tapi jangan lebih sudah la kan , kalau dia IM tu baru la patot dimarahkan =,= sebab kita tak tahu ape dia sembang 


"you buat apa apa bukan nak bg tahu i kan " 


aku memg pantang gile lah laki mcm ni , haha sayang tolong lah bg tahu ape you nak buat , aku paling tak suka menggu bukan apa rasa nak terberak pun ada tggu lama lama ni, terigat dulu dulu masa first date , mesti takot sampai nak teberak , bahah ! ok2 dah ! 


"i syg you boo , you jgan curang okay "


oh lelaki , kalau permpuan tu cakap mcm ni kat korang , dia betul betul syang kat kau , sumpah !dia letak harapan gile kat kau untuk jaga dia ,dia takot kau di rampas ,  dia harap kau sorg je , and dia akan harap kau balas balik kata kata dia degan penuh erhh ***** bermakna kot >,,<  " i lagi sayang you baby , okay i listen to you sayang " pehh bahagia doo ! tapi selalunye meseg yang aku selalu dapat balik " i syg you baby , ok tak curg " mcm ape tah =,=  *bila lah boleh dapat laki yang betul2 memahami ni :|  sigh*sigh*sigh


" you buat apa you kat mana ni degan siapa , bila nak balik " 


*ayat aku ni selalu aku cakap mcm ni bila laki aku kat luar , bukan ape semua yang aku tya ni peting kot, bukan aku nak mengongkong hidup dia , sekurang kurangnye aku tahu dan , kalau la  kawan aku tya , aku tahu la nak bg tahu apa kat mereka , tak de lah deme mengata aku ni tak reti jaga boi preng *mcm la deme reti jaga sangat , haha , okay kau pun laki  ape aku tya jawap jela , dari pada aku sangka buruk kan , lagi la tak kekal lama la cm tu =,= kalau buat ape ape tu , laki memg la tak rasa pape , kalau permpuan tu buat balik mcm tu , sebab diorg kan ber watakan ganas =,=


"dan kalau girl preng kau tak ade kredit " 


tu ,aku bukan nak suruh kau nak call dia smpai habis kredit kau  , *aku rasa kalau aku jadi laki pun aku tak buat mcm tu , tapi kalau ye pun , hantar la meseg cakap kau rindu diakau syg dia , ala benda sweet2 ni semua permpuan suka ! kalau kau bg tahu ape kau buat , aku rasa tu pun dah cukup bahagia untuk dia , *bagi aku mcm tu la , kalau korang tak rasa mcm tu aku peduli apa , lagi satu , kalau nak buat kerja tu buzy smpai satu hari tak ade mase nak text ke , cube text dia cakap korang akan call dia pada pukul berapa2, compem dia tggu punya la, alah kalau dia text cakap i m y  tu je , kalau ade yang marah2 kalau kau tak balas meseg dia kau tingal je dia kapel degan aku senang fair and square haha,  mengada sangat ! *haha , permpuan jenis tak faham ni susah jugak , 


"k laa bby merajuk ngan b sebulan setahun "


ni la ayat aku sekrg *comel kan , haha babe , kalau awek lu tegah marah aku tahu mesti korang susah rasa nak pujuk dia kan , bagi aku la senang je nak pujuk aku ni , jgan tingal perkataan "sayang " tu je , ikot aku laa , kalau kau pangil aku sayang sekali je boleh cair *tegok jugak la mcm mana , kalau aku tak cair2 tu , memg aku saje la tu mengada ngada nak  lagi, haha kalau permpuan lain aku tak tahu la, tapi tujela , kalau dia marah kau jgan hot sekali biar dia sorg2 lima atau sepuluh minit dia mesti text kau balik , if dia betul2 syg kau la ,kalau tak text balik tu aku tak tahu lah ape perasaan dia kat kau , kalau salah kau , kau mintak maaf , tu je, kalau kau cakap lebih kang mula la ungkit sana sini , lampin tak basuh la smua keluar , haha memang tak lama lah , serius  


"you delete permpuan tu "


ini aku suka , memg la ade je mata mata yang suka kat boi preng kita kan , gatal2 dekat wall , chat sana sini , yeah , aku mengaku tu ada, tapi kalau awek lu suruh lu delete tu permpuan , kau kena la buat wei ,itu dia nak uji kau sayng dia ke tak tahu ! sebelum dia naik angin , haha tambah tambah kalau permpuan gatal tu wall " i tak buat pape , belum makan tggu you suap " mak aihh kau tak nampak ke " in a relationship tuu " tak guna betul kacau kebahagian org , dan kalau aku jadi gf  laki tu aku cakap satu benda je " DELETE HER " . permpuan ,  kalau laki tu tak delete , dia compem dah suka permpuan tu , kalau laki tu kata "OKAY DONE BABY , B DAH DELETE DIA " laki mcm ni susah nak dapat la aku cakap ,satu dalam dua puluh , dia sayang awek dia gila la tu dari permpuan yang dok gatal tu , haish , kalau aku dapatttttttt laki tuuu.... >,,<




ye aku ni tahu cakap je, boi preng pun tak ada , ahahhaa ,kalau korang ikot ape nasihat dan teladan aku bg ni , aku harap korang happy la ^______^ gadoh sikit2 tu biasalahhhh
done done done , make it easy baby 


GAJET GAJET :)