Sunday, April 24, 2011

my love story (part1)

kiteorang tak mengjangka kan yang kiteorg akan jadi couple , hee btw mula2 hanya suka2 , temujanji di fB jee < :) tapi lama kelamaan bila selalu main game tuu , jadi mcm suka kat game sekali orang nyee , hah ! haahah itulah mulanya , RAPAT ,

suka bila dia merayuu "topup la sayang " : kau bayang laa laki kau cakap ngan kau macm ni , kalau kau tk ade duit pun aku rasa kau sanggup mencuri kalau laki kau merayu smpai macm ni *alagkah comelnya laki aku !! *adududuud siapa tak cair ? hee >,,<

lagi satuu , aku tak harap pun yang dia nak sayang aku sampai mcm ni sekali kan , : macam mana aku tahu dia sayang aku sampai sengatsangat mcm ni ? korang nak tahu ? TAK BOLEH haha ! aku jee tahu , suka duka yang dihadapi bersama , hahaha banyak benda jadi tau , nama je baru kapel , tapi dah macam lama *macam pernah degar ayat ni dah lapuk kan ? haaa ,

time call pulak , lagi lahh lemah gemalai oden , haa !! "sayang sayang sayang sayang " rasa nak cepuk cepuk je !! dipangilnya , tanpa henti , macam tape rosak, hahaha ! *alololo comelnyaa kau , bertuahkan aku ?? heee ~ padan muka siapa suruh baca aku saja bagi kome jelouse !! HAHA nasib baik suara comel , kalau aku dapat suara garau pangil aku sayang3 gini mau menggelejat aku "macam cacing kepanasan :) " geli sial ewww tk cinta lagsung kat hang ! hahahah

tak suka degar dia nagis *kantoi lah kan , hahaha sebab apa tak suka sebab terlampau comel dan kesian , mcam anak tikus hamster kena makan ngan mak dia ehh terlalu kejam , macam go-han menagis sebab go-ku mati , hehe kan comel tuu * comel kaannn , kesiannn tauuu nak kata kita mengais sekali memg itu compem , pastu dah la nagis2 sambil cakap tak ke comel tuu , tolong la faham !!! argghh >,,<

hasil kajian aku tetang si kurush (100%)
5.23% =  hensome
40.25% = comel
40.58% = manja
20.2% = touching
35.63% = penyayang
5.6% = pemarah
10.12% = kelakar 
10.89% = caring

*tak payah beria nak tulis 100% SANGAT kan , korang kira sendiri semua ada berapa , aku matematik failed :D

GAJET GAJET :)