Friday, April 15, 2011

molliy life



malam ni raja lawak , cerita fav dia , huhu ^-^ , memang aku tk kan pernah ambik pot pasal semua ni bila kapel, tapi degan dia , semua fav dia aku tahu , mungkin KENA dengan gaya aku , aku pun suka nengok cerita tu , , kalau diullang sepuluh kali pun tak apa , aku bukan nak cerita pasal tu act , aku nak cerita tentang kesedihan yang melanda aku ni, HAHA*gelak tak iklas , malam ni jugak la WE have a FIGHT bukan mcm WWE/WWF *aku tk ade masa untuk melawak lawak sekarang tambah tambah time tegah tangkap sedih/tangkap nagis/touching/tangkap cintan yang aku pernah buat  , DIA tak pernah cakap kasar dengan aku , selalu beralah walau APE pun !! , even kalau BENDA tu salah AKU DIA tetap salahkan diri dia tu yang aku sedih sangat tu , DIA nak marah ? lagi la tak pernah ! , tapi malam tadi , kenapa aku rasa lain mcm ayat dia , terus letak telefon mcm tu , tak pernah dia NAK buat macam tu  , kalau sebelum ni dia tak sanggup , tapi tadi IDAK , :'( lagi teruk aku touching bengkak mata @,@  bukan aku tak nak balas meseg dia , aku tak nak keruh kan lagi benda yang sedia ada , biar esok lah , biar semua cool down , HURM bukan tak boleh FAHAM dia tapi ni la pergai aku ,  malas lah nak berubah jadi org lain , BUAT APA , first fight (15/4 : jumaat )  basah bantal / tilam / selimut *bukan aku kencing ! aku lap laa banyak peluh TAPI , no one can understand  me like U"RE but today is not BELONG to US what even hapen my heart still saying the same i love's you and IM SORRY 

GAJET GAJET :)