Friday, April 29, 2011

c o m e l


tajuk karangan : comel

comel : awak nak tahu awak memang comel , awk degil sebab awak comel , awak manja sebab awak sangat sangat comel , awak mengada degan sy sebab awk memg comel , saya sayang awk sebab awk comel  , ape benda yang awk buat semua sye rasakan awk bergitu comel ,awak batuk , awak selsema , awak tiru gaya sy bercakap , awk bagun tidur , awak nak tidur , awak mengantuk , awak nak keluar , awak memujuk , awak memaki , awak minum , awak tegah makan , awak degan kawan awak , awak kena marah , awak lulus lesen ,awak degan kucen ,  awak busuk ,awak senyum ,pangilan awak ,  text awak , cara meminta sesuatu,  awak happy, awak sebut nama sy , awak ketawa , awak hentak kaki , awak atas moto , awak tak mandi (semuanya BERGITU comel ) dan sy nak awak hanya comel bila degan sy , awak hanya boleh comel macam INI bila degan sy , HANYA SAYA , sesungguhnya saya , sepatutnya saya , sememangnya saya :) sebab sy mahu awak comel setiap masa , disampaing saya yaa comel :) si comel , dalam buku sy , sy taruk nama awak comel , dalam phone sy nama awk comel ,dalam pc sy , dalam laptop sy semua ada awak , awak la si comel sy *
karangan dari : GULA hanna

dalam hati anda mesti rasa saya.....

*geli aku minah ni
*sesuatu cecair mula keluar dari mulut (muntah)
*aku belok kau permpuan
*asal kau nak menunjuk kau sorg je ade bf comel la eh ? aku tak de mcm tu ?
*bape banyak comel hang
*(perlu tambah apa apa lg ?)

jawapan aku.... 
*kau geli ? buat apa kau baca
*berapa bulan dah anak kau ?
*SURE
*MEMANG aku sorang je ade BF COMEL gila , apa kau kesah ?
*suka hati aku la belog aku ?
*(rasa rasa TAK ADA )

GAJET GAJET :)